Elektroniczny obieg dokumentów

Usprawniaj pracę, analizuj i chroń dane, oszczędzaj czas i pieniądze – pracuj nowocześnie. Zleć nam wdrożenie platformy elektronicznego obiegu dokumentów.

Zobacz ofertę
obieg dokumentów

Brak systemu obiegu dokumentów - jakie problemy powoduje?

Niesprawny przepływ informacji. W firmach, które nie zdecydowały się jeszcze na elektroniczny obieg dokumentów, łatwiej o powielanie zadań przez pracowników. Utrudnione może być też uzyskanie bieżących danych o realizacji zadań.

Nieprzestrzeganie procedur. Inteligentny system obiegu dokumentów w firmie eliminuje pola do nadużyć, które przy tradycyjnym przekazywaniu dokumentacji mogą stanowić duży problem.

Nieefektywne wykorzystanie czasu pracy. Pracownicy zamiast na pracy merytorycznej, koncentrują się na powtarzalnych czynnościach. Nowoczesne systemy pozwalają zautomatyzować te procesy.

Elektroniczny obieg dokumentów - dlaczego warto mieć go w firmie?

Od sprawności obiegu dokumentacji zależy zarówno jakość wykonywanej pracy, jak i motywacja pracowników. Sprawne systemy do obiegu dokumentów zwiększają również poziom bezpieczeństwa – pozwalają one przydzielać wybranym pracownikom uprawnienia do wykonywania określonych zadań, kontrolować ich realizację oraz chronić wrażliwe dane. Rezultatem wydajnego obiegu dokumentów jest szereg oszczędności.

system obiegu dokumentów
system obiegu dokumentów ikona

Dlaczego nie warto korzystać z wielu różnych systemów?

W swojej firmie korzystasz z wielu programów, które są dedykowane dla różnych procesów, np. księgowości, kadr czy obsługi klienta? Można prościej. Jeden system dostosowany do potrzeb firmy to automatyzacja procesów biznesowych i środowisko pracy przyjazne dla wszystkich pracowników.

elektroniczny obieg dokumentów
elektroniczny obieg dokumentów ikona

Jakie wady ma korzystanie z kilku systemów jednocześnie?

Utrudniona kontrola nad czasem i stanem realizacji zadań, w które zaangażowane jest wiele osób lub działów.

Problem z ustaleniem odpowiedzialności za zagubienie dokumentacji, gdy w firmie wykorzystywanych jest kilka systemów elektronicznych i papierowy obieg dokumentów.

Trudność i czasochłonność odnajdywania potrzebnych informacji.

Ręczne wykonywanie zadań, które mogłyby zostać zautomatyzowane.

Czasochłonność pozyskiwania danych i ich niska jakość.

Elektroniczny system obiegu dokumentów dla całej firmy - sprawdź Webcon BPS

Chcesz przyspieszyć procesy biznesowe w swojej firmie – zaoszczędzić czas, pieniądze i budować przewagę konkurencyjną? Systemy informatyczne służące do elektronicznego obiegu dokumentów to aplikacje dedykowane dla biznesu. Dzięki wdrożeniu zaawansowanych technologii (m.in. OCR, kody QR) usprawniają one codzienną pracę. Automatyzacja procesów biznesowych idzie przy tym w parze z bezpieczeństwem – elektroniczny system obiegu dokumentów zapewnia funkcjonalność w postaci podpisu cyfrowego. Wdrażane przez nas narzędzie Webcon BPS:

Pozwala modelować procesy związane z obiegiem dokumentów.

Automatyzuje powtarzalne zadania administracyjne.

Zapewnia narzędzia do kontroli efektywności pracowników.

Dostarcza wiarygodnych, bieżących danych o firmie.

Dzięki automatyzacji pozwala ograniczyć koszty.

Umożliwia analizę trendów i identyfikację problemów.

System zarządzania obiegiem dokumentów dostosowany do potrzeb organizacji to inwestycja, która zwraca się w krótkim czasie. Uważasz, że Twojej firmie przyda się automatyzacja procesów biznesowych? Skontaktuj się z nami – wdrożymy intuicyjne w obsłudze narzędzie usprawniające obieg dokumentacji, dzięki któremu Twoja firma zacznie sprawniej funkcjonować.

Opinie od klientów
ikona wstecz
ikona dalej
Współpraca przebiega bez zarzutu. Zawsze możemy liczyć na szybką reakcję i wsparcie. Szczególnie cenimy sobie doradztwo przy projektowaniu konkretnych funkcjonalności systemu.
Agata Rybacka
General Manager
Space TMS Limited
ikona wstecz
ikona dalej
Skontaktuj się z nami

Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Zasady przetwarzania danych i informacje o administratorze znajdziesz w polityce prywatności

Wyślij wiadomość
Biuro

Innotion Sp. z o.o.

ul. Łucka 2/4/6 lok. 54

00-845 Warszawa

NIP: 525-249-06-67

Kontakt

Telefon: 533-353-594

Email: biuro@innotion.pl